loading...

علمی آموزشی

بازدید : 48
دوشنبه 18 ارديبهشت 1402 زمان : 10:43

راهنمای آنلاین رایگان مدیریت درآمد و استراتژی های بازاریابی

امکانات عالی، خدمات درجه یک، راحت ترین اتاق ها، و مکان عالی ممکن است همگی نکات برجسته هتل شما باشند، اما سوال این است که آیا مشتریان بالقوه شما از این موارد آگاه هستند؟ داشتن یک هتل عالی بدون اینکه کسی از آن اطلاع داشته باشد فایده ای ندارد مگر اینکه از موثرترین استراتژی های بازاریابی هتل استفاده کنید.

چگونه اپیدمی ویروس کرونا بر صنعت هتلداری تأثیر گذاشته است

تأثیر جهانی ویروس کرونا بر مشاغل، به ویژه صنعت هتلداری و هتلداری، باعث شده است که افراد کمتری بتوانند به دلیل محدودیت های سفر اعمال شده، سفر کنند. تقریباً همه رویدادهای محلی و بین‌المللی لغو شده یا به تاریخ دیگری موکول شده‌اند، نمونه‌هایی از جمله بازی‌های المپیک ژاپن، یوفا یورو 2020 و بزرگترین نمایشگاه تجاری مسافرتی، ITB برلین، برای نام بردن از چند مورد.بیشتر بدانید

تقریباً هر کسب‌وکاری با محدودیت‌هایی مواجه است و مردم نگران امنیت شغلی خود هستند، جای تعجب نیست که هیچ‌کس علاقه‌ای به رزرو تعطیلات خود برای سال 2020 یا حتی 2021 نداشته باشد.

صنعت هتلداری یکی از بخش هایی است که بیشترین آسیب را دیده است. اشغال برخی از هتل ها تا 90 درصد کاهش یافته است، و برخی از رستوران ها و هتل ها برای جلوگیری از هزینه های تکراری خود چاره ای جز بیکاری کارکنان خود نداشتند. در نتیجه، بسیاری از کسب‌وکارها مجبور شده‌اند با مشکلات مربوط به جریان نقدینگی خود کنار بیایند و با آینده‌ای مبهم مواجه شوند.

در دسته «کرونا» مجموعه‌ای از نکات را پیدا می‌کنید که به کسب‌وکارهای فعال در صنعت مهمان‌نوازی و مسافرت کمک می‌کند تا بهبود یابند و برای زمان‌های بهتر آماده شوند.

در نهایت، صنعت مهمان‌نوازی باید به‌عنوان بخشی از صنعت خدمات طبقه‌بندی شود که به جای نیازها و محصولات نهایی، بر اوقات فراغت و رضایت مشتری تمرکز دارد. این یک صنعت گسترده است که شامل بخش های متعدد و همچنین طیف گسترده ای از مشاغل و محصولات مختلف است.

می خواهید در مورد صنایع مرتبط بیشتر بدانید؟

صنعت مهمان نوازی بخشی از صنعت سفر است و صنعت هتلداری بخشی از صنعت مهمان نوازی است. همه این صنایع مشترک هستند که صنایع خدماتی بزرگی در جهان هستند و در عصر مدرن اهمیت بیشتری پیدا می کنند. اما تفاوت صنعت سفر و گردشگری چیست؟ و همه بخش های مهمان نوازی در صنعت مهمان نوازی چیست؟ منبع

راهنمای آنلاین رایگان مدیریت درآمد و استراتژی های بازاریابی

امکانات عالی، خدمات درجه یک، راحت ترین اتاق ها، و مکان عالی ممکن است همگی نکات برجسته هتل شما باشند، اما سوال این است که آیا مشتریان بالقوه شما از این موارد آگاه هستند؟ داشتن یک هتل عالی بدون اینکه کسی از آن اطلاع داشته باشد فایده ای ندارد مگر اینکه از موثرترین استراتژی های بازاریابی هتل استفاده کنید.

چگونه اپیدمی ویروس کرونا بر صنعت هتلداری تأثیر گذاشته است

تأثیر جهانی ویروس کرونا بر مشاغل، به ویژه صنعت هتلداری و هتلداری، باعث شده است که افراد کمتری بتوانند به دلیل محدودیت های سفر اعمال شده، سفر کنند. تقریباً همه رویدادهای محلی و بین‌المللی لغو شده یا به تاریخ دیگری موکول شده‌اند، نمونه‌هایی از جمله بازی‌های المپیک ژاپن، یوفا یورو 2020 و بزرگترین نمایشگاه تجاری مسافرتی، ITB برلین، برای نام بردن از چند مورد.بیشتر بدانید

تقریباً هر کسب‌وکاری با محدودیت‌هایی مواجه است و مردم نگران امنیت شغلی خود هستند، جای تعجب نیست که هیچ‌کس علاقه‌ای به رزرو تعطیلات خود برای سال 2020 یا حتی 2021 نداشته باشد.

صنعت هتلداری یکی از بخش هایی است که بیشترین آسیب را دیده است. اشغال برخی از هتل ها تا 90 درصد کاهش یافته است، و برخی از رستوران ها و هتل ها برای جلوگیری از هزینه های تکراری خود چاره ای جز بیکاری کارکنان خود نداشتند. در نتیجه، بسیاری از کسب‌وکارها مجبور شده‌اند با مشکلات مربوط به جریان نقدینگی خود کنار بیایند و با آینده‌ای مبهم مواجه شوند.

در دسته «کرونا» مجموعه‌ای از نکات را پیدا می‌کنید که به کسب‌وکارهای فعال در صنعت مهمان‌نوازی و مسافرت کمک می‌کند تا بهبود یابند و برای زمان‌های بهتر آماده شوند.

در نهایت، صنعت مهمان‌نوازی باید به‌عنوان بخشی از صنعت خدمات طبقه‌بندی شود که به جای نیازها و محصولات نهایی، بر اوقات فراغت و رضایت مشتری تمرکز دارد. این یک صنعت گسترده است که شامل بخش های متعدد و همچنین طیف گسترده ای از مشاغل و محصولات مختلف است.

می خواهید در مورد صنایع مرتبط بیشتر بدانید؟

صنعت مهمان نوازی بخشی از صنعت سفر است و صنعت هتلداری بخشی از صنعت مهمان نوازی است. همه این صنایع مشترک هستند که صنایع خدماتی بزرگی در جهان هستند و در عصر مدرن اهمیت بیشتری پیدا می کنند. اما تفاوت صنعت سفر و گردشگری چیست؟ و همه بخش های مهمان نوازی در صنعت مهمان نوازی چیست؟ منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 110
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 723
  • بازدید کلی : 1180
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی